RSS

Защо ми харесва да съм латинист

17 Ноем

keep-calm-and-learn-latin-4Изучавам език, който има история и култура, валидна и до наши дни, може да бъде намерена върху древни сгради, скулптури, които все още съществуват. Уча език, който има силата да накара възрастните да ме уважават повече, да накара децата да си мислят, че притежавам магически способности, и да накара хора да го защитават, тъй като останалите го наричат „мъртъв“.
Уча език, който хората използват в правото, медицина, наука и като цяло във всичко останало. Подскачам, когато възрастните ми кажат, че са учили латински преди много време. Очите ми светват, когато децата ми кажат, че ще учат латински, когато влязат в гимназия. За хората, които ме познават в реалния живот – виждали сте изражението ми, когато някой ми поиска помощ за превод. (..) Обичам латински. Със сигурност ученето на латински може да е глупаво понякога, но е красив за това, което е и за това, което може да направи.

Няма значение дали това е първият ти ден, откакто учиш латински, или пък ако си най-бавният ученик в класа, или дори ако си Caecilius от 79г. – ако си латинист, си готин. Продължавай да правиш това, което правиш, приятел.

Автор: Lana ; Източник

 
Вашият коментар

Posted by на ноември 17, 2014 in Статии

 

Етикети: ,

Вашият коментар

